How to price your products and services
Обратно към списъка с резултати Обратно към списъка с резултати  

Detail

Покажи / Скрий библиографската информация Title Statement: How to price your products and services
transparent Published: Boston : Harvard Business Review Paperback , 1991
transparent Description: VI; 123 p. : ill. ; 28 см.
transparent Series: (Harvard Business Review)
transparent ISBN: ISBN 0-87584-278-X
transparent Other Standard Identifier: 41133206
transparent Subject: Мениджмънт
transparent With Note: Бел. под линия
transparent Bibliography Note: Библиогр. под линия и след отделни глави
transparent Cataloging Source: BG-SoNBUL

Екземпляри

Инв. номер Сигнатура Местоположение Статус
1. Collapse for less details 000000085747 338.2 / 85747 Хранилище "Книги" Свободен
1 Vertical Data
Фонд: Единствен / последен екземпляр
Вид документ: Книга
Екземпляр: 1